På Stranda i dag

Fullmåne i dag

Tittet på månen fra kl 05-06 – den lyste hvitt høyt der oppe og gikk gradvis ned og ble rødere og rødere.

Dermed var d lyst i bassenget da jeg tok dagens første bad.

Lang frokost på rommet med nydelig mat og litt Candy Crush.

Bestemte meg for å gå til sjøen etter frokosten og i dag var sjøen fri for plast.

Bare å nyte

I går var d litt over 34 grader og d er vist en varmebølge som har kommet hit.

D ble for varmt i basseng området så jeg håper parasoll og litt vind drag hjelper.

D jobbes på den 6 km lange stranda. Sand hentes fra sjøen og legges på stranda – vei skuldrene / fortauene økes ig d monteres bedre lys master og overvåking.

D hele koster penger – mye penger.


Legg igjen en kommentar